PIT BIKE KAYO 140 TT






6499 ,-
Pit bike KAYO 140 TT został stworzony z myślą o wymagających riderach, którzy oczekują dużej mocy i stabilnego prowadzenia w każdych warunkach. Mocny silnik, duże koła i terenowe opony z wysokim bieżnikiem to odpowiedź na te wymagania. Duża chłodnica oleju pozwala na osiągnięcie wysokiej, łatwej do opanowania mocy. Przy tych wszystkich zaletach, KAYO 140 TT waży zaledwie 1 kg więcej od swojego odpowiednika z silnikiem o pojemności 124 cm3. Ta lekkość daje jeźdźcowi dodatkową przewagę nad konkurencją.
- Czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm3 jest prosty w obsłudze i bezawaryjny. Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję i pozwoliło wyeliminować akumulator. Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
- Duża chłodnica oleju to jeszcze więcej zabawy, bez względu na warunki. Zamontowany airbox pozwala sercu motocykla wziąć głębszy oddech.
- Siedzisko umieszczono na optymalnej wysokości 855 mm. Regulacja oddalenia kierownicy umożliwia dopasowanie motocykla do sylwetki i wzrostu ridera, żeby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.
- Koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu ubrano w opony z wysokim bieżnikiem. To oznacza, że KAYO 140 TT sprawdzi się w każdym terenie. Stalowe felgi są mocne i poradzą sobie nawet ze złym traktowaniem.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu to gwarancja bezpiecznej jazdy i płynnego dozowania siły hamowania.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
Dla kogo jest pit bike KAYO 140 TT?
Z racji swoich wymiarów i mocy KAYO 140 TT jest polecany dla młodzieży od 12 roku życia i dorosłych. Niezależnie od tego, czy zaczynasz przygodę z pit bike, chcesz startować w zawodach, czy kontynuujesz naukę – ten model to strzał w dziesiątkę i prawdziwy awans do mocnej ligi.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie pit bike?
Przede wszystkim należy mierzyć siły na zamiary, dlatego warto dobrać sprzęt zgodnie z oznaczeniami wiekowymi. Dzięki temu od samego początku nauka będzie przebiegać łatwo i przyjemnie. Ważny jest też odpowiedni, certyfikowany strój i solidny integralny kask spełniający wymagania normy ECE.
Czy utrzymanie pit bike jest drogie?
Mamy dla ciebie dobre wieści, ponieważ motocykl pit bike jest nie tylko tani w zakupie, ale również niedrogi w eksploatacji. Staramy się utrzymywać ceny na możliwie najniższym poziomie, żebyś ty mógł czerpać radość z jazdy. Obsługa serwisowa jest bardzo prosta i można się nią zająć nawet w przydomowym garażu. Dotyczy to zwłaszcza wymiany oleju i sprawdzenia oraz ustawienia naciągu łańcucha.
Dane techniczne
- Pojemność (cm3): 140 cm3
- Typ silnika: jednocylindrowy; 4-suw; chłodzony powietrzem
- Moc: 11,15 KM przy 8000 rpm
- Stop sprężania: 9.8:1
- Zapłon: CDI standard
- Rozruch: kickstarter
- Skrzynia: manualna; 4-biegowa
- Sprzęgło: manualne
- Wysokość siedzenia (mm): 855
- Wymiary (mm): 1780 × 1090 × 735
- Waga (kg): 73 kg
- Paliwo: PB 95
- Pojemność zbiornika (l): 5,1
- Gaźnik: NIBBI19
- Rozmiar filtr: airbox ∅ 45 mm
- Olej silnikowy (ml): 10w40 dla motocykli 4T +/- 750 ml
- Rozstaw osi: 120,5 cm
- Koło przód: 17″ stalowe
- Koło tył: 14″ stalowe
- Rozmiar opon: przód 70/100-17; tył 90/100-14
- Zawieszenie przód: 735 mm USD nieregulowane
- Zawieszenie tył: 360 mm
- Prześwit: 290 mm
- Hamulce (ilość tłoczków): Przód 2 tłoczki; Tył – 1 tłoczek
- Średnice tarcz hamulcowych przód/tył (mm): 210/200
- Zalecany wiek: od 12 lat
Uwagi:
- posiada stopkę boczną
- duże koła
- duża chłodnica oleju
