DIRT BIKE KAYO T4 300 ENDURO






12 699,-
Najnowszy model KAYO T4 300 Enduro to odpowiedź na potrzeby doświadczonych endurowców. Większa moc i jeszcze więcej możliwości to kluczowe cechy modelu. Dodatkowo T4 300 Enduro posiada bardzo bogate wyposażenie.
- KAYO T4 300 Enduro napędza silnik o pojemności 271 cm3. Czterosuwowa, chłodzona powietrzem jednostka napędowa posiada wałek wyrównoważający.
- Skrzynia biegów z 6. przełożeniami sprzyja precyzyjnej jeździe w terenie.
- Układ wydechowy ze stali nierdzewnej wydaje z siebie basowy pomruk. W standardzie znalazła się powerbomba dla jeszcze lepszych osiągów.
- Dirt bike KAYO T4 300 Enduro posiada jakościowy gaźnik NIBBI PE30,
- Hydrauliczne hamulce z tarczami hamulcowymi w rozmiarze 270mm z przodu i 240mm z tyłu dbają o świetną jakość hamowania. W standardzie znajdują się także odporne na nadmierne zużycie, miedziane klocki hamulcowe.
- Zawieszenie znanej i lubianej marki FastAce z regulacją, widelec 890mm z przodu i amortyzator 450mm z tyłu. Centralny, tylny amortyzator połączony jest z wahaczem systemem dźwigniowym dla poprawienia trakcji.
- T4 300 Enduro wyposażono w aluminiowe felgi w rozmiarze 21” z przodu i 18” z tyłu. Felgi uzupełniono o trzymaki do opon, a terenowe opony mają rozmiar 80/100-21 i 110/90-18.
- Bogate wyposażenie uzupełnia kierownica typu fatbar i antypoślizgowe poszycie siedzenia.
- Plastikowe osłony tarcz hamulcowych pokryte są atrakcyjną hydrografiką w kolorze karbonu.
- Wisienką na torcie są czerwone, odginane klamki hamulca przedniego i sprzęgła.
KAYO T4 300 Enduro to motocykl stworzony dla wymagających motocyklistów, którzy chcą połączyć świetne osiągi z bezawaryjnością i prostą konstrukcją.
Dla kogo jest KAYO T4 300 Enduro?
KAYO T4 300 Enduro idealnie wpisuje się w potrzeby motocyklistów, którzy mają już doświadczenie w terenie, ale chcą pozostać przy nieskomplikowanej, chłodzonej cieczą konstrukcji.
Czym różni się KAYO T4 300 Enduro od modelu T4 250 Enduro?
T4 300 posiada większą jednostkę napędową i wyższą moc oraz 6-stopniową skrzynie biegów. 300-ka jest także delikatnie lepiej wyposażona (osłona tarczy w standardzie, odginane klamki).
Dane techniczne
- Pojemność (cm3): 271,3 cm3
- Typ silnika: jednocylindrowy; 4-suw; chłodzony powietrzem
- Moc: 21,76KM przy 8500rpm
- Stop sprężania: 9,29 : 1
- Zapłon: CDI standard z ładowaniem
- Rozruch: rozrusznik + kickstarter
- Skrzynia: manualna; 6-biegowa
- Sprzęgło: manualne
- Wysokość siedzenia (mm): 925
- Wymiary (mm): 2100 × 1225 × 800
- Waga (kg): 112,4
- Paliwo: PB 95
- Pojemność zbiornika (l): 10
- Gaźnik: NIBBI PE30
- Rozmiar filtr: ∅ 50 mm
- Olej silnikowy (ml): 10w40 dla motocykli 4T
- Rozstaw osi: 1425 mm
- Koło przód: 21″ aluminiowe
- Koło tył: 18″ aluminiowe
- Roz. opon: przód 80/100-21; tył 110/90-18
- Zawieszenie przód: 890mm USD Fastace regulowane
- Zawieszenie tył: 450 mm Fastace z regulacją
- Prześwit: 315 mm
- Hamulce (ilość tłoczków): Przód – 2 tłoczki; Tył – 1 tłoczek
- Średnice tarcz hamulcowych przód/tył (mm): 270/240 mm
- Zalecany wiek: od 14 lat
Uwagi
- posiada przednią lampę
- posiada stopkę boczną
- wydech ze stali nierdzewnej + “powerbomba”
